|Tagged| |Facebook| |Twitter| |Friendster| |Yahoo| |Google| myspace layouts

"Rakan-rakan sekalian, Jika anda seorang yang perihatin, dan ingin hulurkan bantuan kepada mangsa-mangsa alam, sila klik di gambar sebelah atas ini ( Tabung 1 UNTUK ASIA ), membantu demi sesama manusia & insan di muka bumi ini..."

Saturday, December 18, 2010

Assalamualaikum.....

Assalamualaikum & Salam Mesra,
Selama hampir sebulan juga aku tidak berblog, gara-gara blog aku telah di block oleh blogger, atas alasan blog aku adalah sebuah blog SPAM, aku sendiri heran selama hampir 4 tahun berblog, blog yng aku sayang akhirnya hilang, ramai yang bertanyakan tentang blog aku, apa yg boleh aku katakan sekarang ialah blog aku masih lagi non-aktif gara-gara diorg kata SPAM, sakit hati memang tak boleh cakap, tapi nak buat macam mana, nak kata aku salah guna blog rasanya tak pula, hanya aku menulis tentang hidup aku, tegakkan kebenaran, ada ke salah aku citer benda yang betul?

Orang-orang yang sakit hati tu, korg duduk diam-diam, aku tak kisah ko siapa?, menteri ke bukan menteri, aku langgar semua tu, tak kesah punyalah!

Untuk korang, blog Talian Hayat ni hadiah untuk korang, terima seadanya dengan blog ini, mungkin kalau sesuai, blog ni akan bertahan lama, kalau tidak nanti akan aku perbaiki lagi, konsep tetap sama, mungkin ada sedikit perubahan didalam blog ni...

Masihkah ada harapan untuk mereka?????

Ikhlas dari....
Bro Rickywan @ Irwansyah....

No comments:

Post a Comment